Thursday

About Dubai Perfume

Assalamualaikum.. Haii semua yang sedang menbaca entry kali ini..
Saya harap semua sihat & gembira macam saya. Wahh! (macam saya..)
OK, jom mula cerita tentang Dubai perfume ni. 
Kalau anda semua ada baca entry sebelum ni kan, saya ada tulis entry tentang perfume yang saya jual. So mesti ada yang fikir kerana musykil kenapa perfume(minyak wangi) yang saya jual tu murah dan harganya jauh beza dengan yang kat butik dan kedai perfume kat luar kan.
Saya nak terangkan la kat sini kenapa perfume yang saya jual tu murah.

1) Kotak, botol dan cara pembungkusan luar dan dalam adalah sama 100% kecuali material yg digunakan berlainan sedikit.
2) Ia sebenarnya dibungkus dan di botolkan di DUBAI tetapi pati asal perfume ini datang dari negara asal, cuma dikurangkan pati dan alkoholnya apabila dibotolkan. Tetapi bau nya tetap sama.
3) 90% original. 10% lagi kandungan dan material yg digunakan berbeza.
4) tahan 6-8 jam bergantung pada si pemakai
5) Sebenarnya ketahanan bau minyak wangi bergantung kepada suhu badan, ada yang lama dan ada yang kurang oleh itu pemakaian individu adalah,berbeza.
6) Yang pasti kualiti perfume yang saya jual tidak sama dengan yang dijual dipasar malam !

Anda akan dapat lihat logo Dubai Duty Free ni pada botol perfume yang saya jual kecuali Victoria Secret je tak ada logo ni. Tetapi Victoria Secret yang saya jual juga adalah daripada Dubai. Jangan meraguinya kerana saya tak perlu tipu anda, buktinya apabila anda rasakan sendiri keharumannya.


Selain itu saya jual perbagai koleksi perfume yang lain . 
Contohnya GUESS, 212 SEXY, POLO, ANNA SUI, NINA,  ESCADA, CHANEL, DKNY dan macam-macam lagi la. Anda boleh tanya saya perfume apa yang anda nak order ok.  Perfume untuk lelaki dan wanita semua ada. Harga yang sangat murah. Semoga anda berpuas hati. Sila tinggalkan komen anda di blog ini atau emel eshmah92@ymail.com


No comments: